Kategorie

Filtrowanie

Rozmiar:


Kolor:


Model:




Rekomendacje

Artur Sowiński

Bluza od Body Chief stała się ulubionym ciuchem w mojej szafie. Najbardziej podoba mi się jej wykonanie. Widać staranność  szycia i przede wszystkim świetnej jakości materiał.

Polecam!

Artur Sowiński
Kornik
Marta Henning

Kolekcja ubrań Body Chief, to idealna opcja dla osoby aktywnej i działającej - takiej jak ja. Wygodne, ale jednocześnie zaprojektowane w fajnym, modnym stylu, sprawdzają się w każdej sytuacji - niezależnie od tego, czy idę na trening, jadę na kolejne szkolenie czy na spotkanie ze znajomymi.

Marta Henning
codziennie fit

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

I. WSTĘP

  1. 1. Właścicielem sklepu internetowego www.sklep.bodychief.pl jest spółka BC KULINARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (dawniej: Marcin Mazurek „Constans M”, „BC Kulinaria”) z siedzibą w Poznaniu, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000713725, sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Polska 13, 60-595 Poznań, kapitał zakładowy w wysokości: 100.000 zł, NIP: 7792479825, REGON:369298976, adres poczty elektronicznej: biuro@bodychief.pl, dodatkowe adresy poczty elektronicznej i numery kontaktowe wskazane są na stronie Serwisu w zakładce „Kontakt”
  2. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie.

Kontakt ze sprzedawcą i sposoby porozumiewania się:

Mailowo; adres poczty elektronicznej: sklep@bodychief.pl

Listownie; adres listowy do doręczeń: Body Chief- SKLEP, ul. Polska 13, 60-595 Poznań

Telefonicznie; + 48 727 444 423

 

Zwroty prosimy kierować na adres: Body Chief- SKLEP, ul. Polska 13, 60-595 Poznań

 

 

II. DEFINICJE

  1. Czas Realizacji Zamówienia – czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy (czasu między wydaniem Towaru przez Sprzedawcę przewoźnikowi a jego wydaniem Klientowi);
  2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy);
  3. Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz na rzecz, którego świadczone są usługi drogą elektroniczną;
  4. Konto – dedykowany Klientowi element Sklepu Internetowego, tworzony po dokonaniu Rejestracji przez Klienta;
  5. Koszyk – integralna część Sklepu Internetowego i systemu zakupowego, w której Klient zatwierdza warunki Zamówienia tj. rodzaj i ilość Towarów, dane do dostawy lub wystawienia faktury, sposób płatności;
  6. Rejestracja – procedura dokonywana przez Klienta w celu dokonania zakupów w Sklepie Internetowym;
  7. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem sklep.bodychief.pl z wykorzystaniem, którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary;
  8. Towar – produkt pokazany w Sklepie Internetowym, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne właściwości każdego Towaru udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu; obraz Towaru przedstawiony na stronach Sklepu Internetowego jest wizualizacją jego rzeczywistego wyglądu i ma charakter jedynie informacyjny;
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu;
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków.
  11. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego;

 

 

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze sklepu internetowego- klient, a BODYCHIEF- sklep.
  2. Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego jest zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacja.
  3. W celu dokonania zakupu w sklepie internetowym z jednoczesnym zawarciem umowy sprzedaży należy złożyć zamówienie na stronie sklepu sklep.bodychief.pl
  4. Zamówienia w sklepie internetowym można składać tylko przez stronę sklep.bodychief.pl.
  5. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  6. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy realizowane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  7. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności rejestrowania swoich danych na stronie internetowej tj. bez konieczności logowania się.
  8. Klient może złożyć zamówienie rejestrując swoje dane na stronie internetowej tj. z koniecznością logowania się. Rejestracja na stronie stanowi formę opcjonalną, niewymaganą.
  9. Warunkiem złożenia i realizacji zamówienia jest podanie danych osobowych, danych do korespondencji, numeru telefonu oraz adresu e-mail.
  10. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu, wyboru ich rozmiarów oraz ilości. Następnie dodać je do koszyka.
  11. Do momentu zatwierdzenia zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę” użytkownik ma możliwość modyfikacji zamówienia oraz danych do wysyłki.
  12. Zatwierdzenie przyciskiem „Zamawiam i płacę” spowoduje przeniesienie do płatności za zamówienie.
  13. Po opłaceniu zamówienia za pośrednictwem wybranej metody płatności i zaksięgowaniu wpłaty na koncie, klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą mailową (na adres podany przy składaniu zamówienia). Potwierdzenie będzie zawierało szczegółowe informacje zamówienia: numer zamówienia, zamówione produkty, dane do wysyłki, metodę płatności oraz sposób wysyłki.
  14. Po otrzymaniu potwierdzenia wymienionego w punkcie 13 dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży klient- sprzedawca.
  15. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej sklep@bodychief.pl lub pod numerem telefonu +48 727 444 423. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

IV. DOSTAWA

  1. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient. Koszt wysyłki doliczany jest do kwoty zamówienia w podsumowaniu. Warunkiem nadania towaru jest uiszczenie kwoty wartości zamówienia, chyba że Klient wybrał płatność „za pobraniem”
  2. Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia
  3. Klient ma możliwość wyboru firmy dostarczającej zamówienie:
    • Kurier DHL
    • Poczta Polska
    • InPost- Paczkomaty
    • Wysyłka na adres e-mail (tylko w przypadku karty podarunkowej, w sytuacji gdy klient chce otrzymać jedynie kod niezbędny do realizacji karty)
  4. Koszty wysyłki uzależnione są od wyboru firmy dostarczającej zamówienie
  5. Przesyłki kurierskie DHL nadawane są w kolejny dzień roboczy, następujący po dniu złożenia i opłacenia zamówienia .
  6. Przesyłki pocztowe nadawane są w kolejny dzień roboczy, następujący po dniu złożenia i opłacenia zamówienia .
  7. Przesyłki InPost nadawane są w kolejny dzień roboczy, następujący po dniu złożenia i opłacenia zamówienia .
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez zamawiającego lub z powodu nieobecności klienta podczas próby dostarczenia przesyłki.

 

V. CENY I PŁATNOŚCI

  1. Wszystkie produkty objęte ofertą są podane według cen brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Na każdy sprzedany towary wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci faktury imiennej
  3. Po dokonaniu zakupu i uregulowaniu płatności, klient otrzymuje fakturę imienną drogą mailową
  4. Ceny podane w sklepie internetowym mogą ulec zmianie (np. w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży)
  5. Klient płaci za zamówione produkty za pośrednictwem:

    a). przelewu bankowego na rachunek Sprzedawcy (dane podawane są w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia)

    b). płatności elektronicznej realizowanej w systemie Dotpay.

    c). za pobraniem

  6. W przypadku płatności za pośrednictwem przelewu bankowego i płatności elektronicznej Dotpay wysyłka towaru odbywa się po zaksięgowaniu płatności na koncie sklepu.
  7. Koszty wysyłki zależne są od wyboru firmy dostarczającej zamówienie:

    a). przesyłka kurierska DHL przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas dostawy 1-3 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na konto sprzedawcy: koszt wysyłki 15zł

    b).  przesyłka kurierska za pobraniem (czas dostawy 1-3 dni roboczych), płatność regulowana u kuriera: koszt wysyłki 20zł

    c). przesyłka pocztowa przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas realizacji 3-5 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na konto sprzedawcy: koszt wysyłki 11zł

    d). przesyłka pocztowa za pobraniem (czas realizacji 3-5 dni roboczych), płatność regulowana u listonosza: koszt wysyłki 18 zł

    e). przesyłka poprzez Paczkomaty InPost przy zapłacie na konto bankowe przed odbiorem towaru (czas realizacji 1-3 dni roboczych). Wysyłka nastąpi po wpływie należności na konto sprzedawcy. Przesyłka Paczkomaty InPost nie obsługuje zamówień złożonych za pobraniem.: koszt wysyłki 12zł

    f). wysyłka na adres e- mail w przypadku zakupu karty podarunkowej: opcja bezpłatna

         g). list polecony priorytetowy w przypadku zakupy karty podarunkowej: koszt wysyłki 5 zł

 

VI. ZWROT I WYMIANA TOWARU

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@bodychief.pllub drogą pocztową na adres: Body Chief- Sklep, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres Body Chief- Sklep zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy będzie uznane za nieskuteczne w przypadku, gdy okaże się, że zwrócony towar posiada uszkodzenia mechaniczne lub gdy występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827).
  3. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem, formularzem zwrotu lub wymiany pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: Body Chief- Sklep, ul. Polska 13, 60-595 Poznań, z dopiskiem „Zwrot” lub „Wymiana”.
  4. Koszty zwrotu/ wymiany pokrywa klient.
  5. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie odbiera wysyłanych do Paczkomatów.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu należności za towar do 14 dniu roboczych na konto bankowe podane przez Klienta w formularzu zwrotu.
  7. W przypadku wymiany towaru, uiszczona cena zostanie naliczona na poczet ceny nowo zamówionego towaru, ewentualna różnica w cenie zostanie odpowiednio uiszczona przez klienta lub zwrócona klientowi przez sprzedawcę.
  8. Wymiany można dokonać jednokrotnie

 

VII. WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

  1. Dostarczany towar jest wolny od wad.
  2. Dostarczany towar jest fabrycznie nowy, posiada metki wewnętrzne i zewnętrzne. Opakowany według standardów sklepu www.sklep.bodychief.pl
  3. Każdy zakupiony Towar podlega 2-letniej gwarancji:

    a). naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub pielęgnacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt

    b). gwarancje obejmuje usterki towaru wynikłe w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi

    c). gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (obtarcia, rozdarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem

    d). reklamacji może dokonać tylko zamawiający

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć klientowi towar bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli towar ma wadę fabryczną lub prawną (rękojmia). konsumentowi przysługuje rękojmia w postaci usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  2. Reklamacje należy składać na adres pocztowy lub mailowy podane w „kontakcie”. Zgłoszenie reklamacyjne jest kompletne jeśli zawiera formularz reklamacyjny oraz paragon/ fakturę.
  3. Reklamacja zostanie odrzucona jeśli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury.
  4. Sprzedawca w przeciągu 14 dni ustosunkuje się do żądania klienta.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez BC KULINARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (dawniej: Marcin Mazurek „Constans M”, „BC Kulinaria”), ul. Polska 13, 60-595 Poznań w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym www.sklep.bodychief.pl i działań marketingowych BODY CHIEF (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883)
  2. Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim, firmom ani organizacjom danych personalnych, czy adresowych klientów użytkowników www.sklep.bodychief.pl
  3. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  4. Informujemy, że zgodnie z Art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych klient ma pełne prawa wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych.
  5. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.

 

Formularze do pobrania:

formularz zwrotu

formularz wymiany

formularz reklamacji